Waarom gaan de licenties veranderen?

De afgelopen jaren heeft Microsoft flink aan de weg getimmerd en verbeteringen doorgevoerd in onder meer Microsoft 365, Dynamics 365, Power Platform en Azure. Een voorbeeld hiervan is de toevoeging van Teams. Daarnaast heeft IT security een flinke boost gekregen vanwege het aantal bedreigingen. Deze kosten zijn alleen nooit doorgevoerd in de prijs. Binnenkort wordt dat dus (deels) doorberekend zodat Microsoft kan blijven innoveren én wij je kunnen voorzien van de beste service.

Wat gaat er voor jou veranderen?

Los van de NCE gaan alle prijzen van de Microsoft licenties omhoog. Wellicht is het voor jou slim om nu al in te stappen in The New Commerce Experience.

Veranderingen zijn nooit fijn én daarom hebben we de verschillende scenario’s waaruit je kunt kiezen overzichtelijk voor je op een rijtje gezet. De scenario’s hebben wij, maar voor welke je kiest, dat bepaal jij.

Wil je liever persoonlijk advies over jouw situatie?
Bel ons dan even op (073) 511 96 99 of laat even een e-mail achter voor het salesteam via verkoop@link-it.nl

DIT LEVERT HET JOU OP #ALLESGOEDGEREGELD

Als je (nog geen) klant bij ons bent, dan profiteer je van al onze kennis, kunde en proactieve bedrijfscultuur. Zo zijn we Microsoft Gold Partner en dat heeft voor jou naast kennis nog vele andere voordelen:

  • Flexibel werken met alle bekende Microsoft apps uit Office.
  • Klantvriendelijke en deskundige service van Link-it IT-experts met Microsoft-certificering.
  • Keuze in extra persoonlijke maatwerkpakketten voor iedere werkplek met instapkorting van Microsoft.
  • 24/7 beschikbaarheid en compliance door beheerde cloudomgeving in EU.
  • Voorrang bij nieuwe apps, updates en diensten. Denk je dat we een match zijn?
Lees hier ons verhaal >

Als je verandering begrijpt en leert accepteren, dan ben je overal op voorbereid en kom je nooit voor verrassingen te staan.– Eliud Kipchoge, wereldrecordhouder marathon

PRAKTISCHE INFO IN EEN NOTENDOP

Als je jouw huidige abonnementen vast wilt zetten en hiermee de prijsstijgingen van Microsoft een jaar uit wilt stellen. Dan kan dat! Belangrijk is om dit voor 23 februari 2022 aan ons door te geven als bestaande óf nieuwe klant. Dan kunnen we jou voorzien van de beste Link-it experience.


Verdere belangrijke data om te onthouden zijn:

  • Vanaf 01 maart 2022 is het niet meer mogelijk om nieuwe abonnementen toe te voegen vanuit de huidige vorm, deze dienen in NCE gekocht te worden.
  • Vanaf 01 juli 2022 is het niet meer mogelijk om nieuwe licenties toe te voegen vanuit het huidige CSP-model en dienen deze toegevoegd te worden vanuit NCE.
  • Vanaf 01 februari 2023 dienen alle licenties overgezet te zijn naar de NCE.

Je hebt nog de tijd tot 23 februari 2022 17.00 uur.

 
 

WAT LEVERT HET JOU OP OM OVER TE STAPPEN NAAR LINK-IT?

Lees het in één van onze business cases hoe jouw bedrijf verder komt met Microsoft 365. Maar ook hoe blij klanten zijn met ons vanwege met name onze kennis, kunde en proactieve bedrijfscultuur.

FAQ

Om veel gestelde vragen te voorkomen, hebben we er hiernaast een aantal opgesomd zodat je de kleine lettertjes niet mist.

Together we will beat this ordinary change
Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem. We staan je graag te woord!

Ik wil graag maandelijks blijven betalen, kan dat?

Ja, dat kan. Alleen betaal je dan 20% meer dan bij een jaarabonnement. Dit is vanuit Microsoft zo bepaald en hier kunnen wij als Link-it helaas niet in tegemoet komen.

Kan ik annuleren of tussentijds opzeggen?

Ja, dat kan, maar dat raden we niet aan. Je hebt 72 uur de tijd na aankoop of verlenging om te annuleren. Daarna dien je de (jaarlijkse) overeenkomst na te komen. Tussentijds opzeggen is echter niet mogelijk! De facturering loopt door tot de gehele duur van de overeenkomst.

Ik wil dat alles zo veel mogelijk hetzelfde blijft

We denken graag met je mee om de juiste keuze te maken. Neem hiervoor met ons contact op via de chat, bel ons op (073) 511 96 99 of laat even een e-mail achter voor het Link-it salesteam via verkoop@link-it.nl.

Wanneer nemen wij contact met jou op?

Wij kunnen helaas niet met iedereen persoonlijk contact opnemen. Wanneer je zelf geen actie onderneemt zal scenario 1 voor jou de standaard worden.